Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy (zwrot)
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Dokonanej przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie przesyłki/towaru. Zdecydowanie polecamy wybieranie takiej opcji wysyłki, by paczkę można było śledzić i namierzać.
Reklamacja
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklepninki@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 F m 1 03-982 Warszawa. Możesz sam opisać wady artykułu, albo skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego, który udostępniamy niżej.
Reklamacja rozpatrywana jest natychmiastowo, ale w terminie nie dłuższym niż 14 dni.
W związku z wadą możesz żądać:
lub złożyć oświadczenie o:
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
formularz zwrotu: formularz reklamacyjny:
Pomoc